Friday 9 November 2012

ALLAH SAYANGKAN SAYA


Bila keresahan melanda...acapkali hal yang negative akan difikirkan terlebih dahulu....
Cabaran 90hari disahut..
Segala yang akan ditutur harus positive..segala yang difikir harus positive...
apa pun yang mereka nak cakap, hanya AKU yang mampu mengubah nasib aku...
Di saat mcm ni, rasa nak mengadu dengan abah...
* kalau abah masih hidup, nak sangat aku bagitau dia yang aku sayangkan dia*
~ Abah, tak pernah sekali aishah lupakan abah... Semoga abah ditempatkan di golongan orang yang beriman..semoga abah dijauhkan dari segala siksaan kubur dan api neraka...Abah, aishah rindu abah~

# Alfatihah untuk arwah abah tercinta Sulaiman Bin Hakip @ Lahakim #


Thank You Allah...
kerana memberi aku peluang untuk bernafas sehari lagi di bumi Mu...
Thank You Allah..
kerana memberi aku peluang untuk mencuba dan mencuba...
Thank You Allah...
kerana memberi aku peluang untuk memajukan diri
Thank You Allah..
kerana menemukan aku dengan mereka yang baik 
Thank You Allah...
kerana sayangkan aku!


Your Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID:888805
email: shalee1506@gmail.com
sms/whatsapp: 017-2505401 [aishah]



No comments:

Post a Comment