Wednesday 19 December 2012

Buang Berat Dengan Shaklee

17.12.12
Saje jalan2 kat Tesco Jln Ipoh dengan anak. Tergerak nak timbang berat... Jeng Jeng Jeng... macam tak percaya 78.33000... Senyum dah lebar, tapi masih tak percaya..kat situ ada 3 mesin... sya cuba semua, YES, berat memang 78.3300000....
Lepas bersalin, memang kaw kaw berat sya naik... menakutkan!! Sebulan yang lepas... berat sya 84kg... sangat berat kan? Tapi...lepas sya cuba vitamin shaklee untuk buang berat, yeaahhhhhh...78.33000 dalam masa 3 minggu!! Can u guys imagine that!!

Apa yang saya makan?
First of all, saya tak diet ketat2 :)! Saya masih makan nasi, makan roti, makan mee, makan semua... Saya masih menyusukan anak kecil saya yang usia 1tahun 4bulan.. Thanks to Shaklee, susu badan masih BANYAK...
OK...
Saya makan LECITHIN, ALFALFA dan ESP..... 3 vitamin ni saya suap masuk dalam tekak lalu ke perut. Pada asalnya, ESP tu saya beli bagi pada suami minum untuk GASTRIK dia... lepas 4 5 gelas minum dalam seminggu, sungguh ketara perubahan gastrik. ESP best! Saya cuba jugak, tapi selalu skip hehehehe
Saya tengok, ramai je makan LECITHIN, ALFALFA  bole slim melim. Bole lost weight! Mak geram okkk!! Saya beli jugak... makan, punya makan, punya makan... dekat 3 minggu jugak la makan and minum ESP... Alhamdulillah, ada kesan! Bukan sikit ye...  6 kilo ntah ke mana dalam masa 3 minggu! Saya yakin..saya nak..saya dapat!
Sebagai distributor, harus saya mencuba untuk keberkesanan nya bukan!

Saya dah cuba....dan hasilnya best!
Korang yang masih belum cuba, teragak agak nak mencuba.. tanya hati!

Kalau berminat,
PM saya @ www.facebook.com/isyahsabela
atau my page www.facebook.com/dietwithlove
Call/sms/wassup: 017-2505401
Shaklee ID: 888805

Feel free to use my ID in case korang masuk branch/hq Shaklee.. mana nak tau nak beli barang kah, nak jadi ahli kah..kan :)

No comments:

Post a Comment