Tuesday 23 April 2013

Set Bersalin Shaklee

Hi semua :)
Lama sya tak menulis. Nak kata kekangan masa, tak jugak... Tapi, more to mind blocked hehehe.. Macam novelist pulak rasanya!

Entry kali ni nak cerita pasal vitamin yang dimakan semasa berpantang bagi ibu ibu selepas melahirkan. Atau nama mesranya, Set Bersalin Shaklee. 
Bukan JAMU tak bagus.... tapi, istimewanya set bersalin shaklee ni bole dimakan sejurus selepas melahirkan. Kalau jamu, kena tunggu dulu kan.... Pengalaman saya makan jamu semasa berpantang dulu? Ermmm... not that sweet sebabnya, saya hanya makan selepas 3 minggu bersalin. Well, saya derita sakit badan :(
Kebetulan anak kuning, jadi lagi lah tak bole nak makan abis.. then, slowly sya lupa. Bila sya dh lupa.. memang ke laut! Alhamdulillah, susu badan saya meriah masa berpantang.

KENAPA SAYA KURANG SUKA JAMU?
~ rasa nya yang pahit... tekak tak lalu nak terima :(
~ bau yang pening nak describe
~ kalau silap makan, baby akan terima kesan [ kata mak sya dulu ]

** BUKAN SAYA KATA JAMU TAK ELOK, ATAU TAK BAGUS... JAMU NI DAH LAMA, KETURUNAN DEMI KETURUNAN.. DARI PELBAGAI GENERASI JAMU DAH ADA... JADI, ADALAH SALAH KALAU SYA KATA JAMU TAK BAGUS DAN TAK ELOK KAN... **

Apa yang menarik tentang set bersalin shaklee?
~ bole dimakan lepas bersalin 
~ beri kesan yang baik pada tekstur kulit
~ akan sentiasa rasa segar dan bertenaga
~ luka akan mudah kering dan baik dengan cantik 

Apa dalam set bersalin shaklee?
1. B complex
2. Vita lea
3. Vitamin C
4. Zinc Complex

Setiap satu ni of cos la ada fungsi dan manfaat tersendiri. Manfaat yang sangat baik dan mabeles. 
Ini yang basic. Ramai ibu-ibu ni, mereka suka add on Alfalfa untuk boost susu badan.  Dan juga ESP serta Ostematrix yang membantu ibu-ibu dari merasai sembelit atau tahi keras. 
                                                  


Jom kita tengok testimoni testimoni mereka yang dah makan set bersalin shaklee.  Testimoni ni semua adalah pengalaman mereka sendiri.  



Bila kawan kawan ucapkan terima kasih pada saya perkenalkan set berpantang shaklee pada  mereka, kembang dada saya. Bukan kerana saya bangga, tapi saya dapat berkongsi manfaat dan khasiat suplemen shaklee yang semestinya tidak ada bahan sintetik, mesra alam dan diyakini berkesan. 

Jadi, kawan kawan.... kalau korang nak set bersalin shaklee ni, bole hubungi saya okay!

** pengedar sah shaklee **
** id 888805 **
** 0172505401 **
www.facebook.com/isyahsabela
www.facebook.com/dietwithlove

No comments:

Post a Comment